Tjockis.

image13

Faen! Jag har verkligen gått upp i vikt, jag känner mej skit tjock... Igår va jag så arg för att jag såg så tjock ut i alla kläder så jag sa till Kim att man kan faen tro att jag är med barn, han blev arg och tyckte att jag inte alls är nått tjock. När vi träffar Kims pappa så frågar han mej om jag är med barn för att jag har blivit så MULLIG säger han! Där ser ni, jag har gått upp i vikt.     Skit samma det här lär ju inte ni bekymra er över...

Idag vet jag inte vad som händer men nu snart ska jag gå in till mickis och fråga om hon vill med ut i skogen med vovvarna. :) Skönt att röra lite på sej. Kim är i stan hos Marina och fixar med pengar till bilen... ;)
Nej moste ta nått att äta, macka eller nått! :D sen ut på promenad. Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0