Varma långa dag...

Hej... jag fattar inte mycket alls av det här men det är väl värt ett försök tills man iaf har kommit in bättre i storvikandet. Som tur är har vi ju iaf fått världens bästa grannar, Mikaela kom upp i morse och frågade om jag skulle med ut i skogen med hundarna på en promenad. Så vi tog en prommenad, skönt som faen. Sen kom Pia, Ida, Maria och syrran... Maria och syrran ska sova här inatt så Pia och Ida körde hit dom. Dom hade med jätte mycket grejjer till mej och Kim. UNDERBARA människor! Nu har kim slutat, ska hämta upp Tomas som nyss flyttat tillbaka till Gävle, ska bli kul att umgås lite med honom. Dom ska förbi Marina(Kims mamma) och hämta damsugare, golvmopp och massa grejjer som hon har köpt i inflyttningspresent åt oss. :) Nej nu vet jag inte alls vad jag har skrivit, (det är nog värmen) så nu moste jag sluta! Hej, hej! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0