Äntligen...

...Har min älsklingen kommit hem! ;D

Igår hämtade Kim mej från en jobbig dag på jobbet, jag mådde inte alls bra igår, så dyster av någon anledning.
Men iaf så åkte vi hem så att jag fick packa lite för att sen åka hem till mamma och sova där.
Kim och hans pappa skulle upp till Järpen och sätta några på platts.
Väl hemma hos mamma gjorde syster god mat, jag och Peter tog en halvtimmes prommenad och sen duschade jag.
Efter det kollade jag och mamma lite på en film innan vi somnade med Trouble nere vid fötterna.
Kim ringde mej halv 5 imorse och hade precis blivit klar med deras uppdrag.
Imorse var jag så otroligt trött, jag orkade verkligen inte kliva upp 7 så jag sov så länge jag kunde och fick sen stressa för att hinna ta ut Trouble och sminka mej och göra allt annat som jag skulle.
Sitta på en buss in till gävle för att träffa Ywette. Det gick bra!
Sen var det bara att pallra sej till jobbet, Anna jobbade istället för mej och jag lekte med Elvin, annas barn.
Anna bakade en jätte god hallon och vanilj paj som jag fick smaka på.
Jag och Elvin lekte och ritade och sen kastade han lite snöbollar. :)
När vi stängt kom mamma och hämtade mej och vi skjutsade hem Anna och Elvin.
Hann precis hem till mamma så kom Kim och hämtade mej.
Nu har vi kommit hem för bara ett litet tag sen och ska käka en pizza och kolla på pirets of the caribbean 3.




Stressat har jag gjort, fram och tillbaka hela dagen...
Jag har inte hunnit med att känna efter, så nu när jag väl satt mej ner och varvat ner så känner jag att huvudvärken börjar komma krypandes, jag är nog inte så pigg idag heller.
Får se om jag hinner piggna till innan måndag eller om jag blir sjuk IGEN!
Jag orkar inte.
Men nu ska vi äta våran pizza och mysa i soffan.

(LL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0