Äntligen!

Nu har jag tagit tag i den där jaevla städning som skulle ta sån jaevla tid att få ork till, men nu är det gjort. Igår städade jag, det enda som jag inte hann med var dammsuga, damma och torka golven, det ska jag göra ikväll, för det ska iaf borras upp hyllor och det ska julpyntas. :) Äntligen!
Snart bär det av till jobbet... 11-19 kör jag idag, ska bli rätt skönt faktiskt, få komma hem lite tididigare för en gångs skull. Bara en timme men ändå. :P Någon dag i veckan ska vi julbaka på jobbet, bara personalen, det ska bli kul. Jag och Mickis ska julpynta gården någon dag här också, innan söndag iaf tror jag. På söndag ska jag gå på mitt livs första julskyltning, jaa, jag har aldrig varit på en sån förr... Och så ska vi hem till farmor och farfar som vanligt på första adventsmiddag. :D
Jag och Kim tänkte höra med Martin och Bettan om dom vill baka lite pepparkakor med oss i helgen och äta något gott, spela spel och kanske dricka lite vin. :) Hoppas, för det lät annurlunda men kul :P

Nej jag moste göra mej klar nu, om vi ska hinna köpa hundmat innan jag börjar jobba.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0