Den här tiden på dygnet...

...Är jag allt annat än vänlig, passa er för mitt tidiga morgon humör.

Byarbetare på nedervåningen, innan klockan 8 står och slår och bankar, så man blir faen snart tokig. Blommorna i fönstret i vardagsrummet har dött, som jag förengångsskull inte vet varför, jag har försökt rädda dom hur länge som helst, jaevla skit blommor, och dom skulle vara lättskötta!?

Nej moste snabba på nu, jag ska öppna ensam på cafeet idag, moste åka senast halv 9, vill vara där så tidigt som möjligt så att jag hinner klart helt i tid, så slipper man stressa också.


(väcka Kim är inte det lättaste)

Nej nu jaevlar, nu borrar dom där nere också... :@

Hej Hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0