Ding ding dong Cafe MIX

Kom precis hem från ytterligare en dag på jobbet... Idag har vi mest bakat, det var kul. Idag har det vart lite mer folk än igår iaf, igår var det inte många alls där och i måndags var det grymt mycket folk. Ihelgen ska Anna, Elvin och Per Arne låna min bil och åka till stockholm och packa Annas grejjor för hon ska flytta dom till S-viken. Hon får sin lägenhet till helgen. :) Nog om det nu...

Jag och Kim ska som vanligt kolla en film innan vi ska sova idag, rocky tror jag, vi får se. Trouble ska väl ligga framför brasan och mysa som vanligt. Han är så go när han ligger där och sover. :D Men först och främst ska jag ta tag i dom där jaevla räkningarna som ska betalas, det är alltid lika tråkigt att betala räkning, pengarna går till annat än kläder! :O

Somvanligt så har jag bara sånna här tråkiga och obetydliga saker att skriva om, men det är bara för att jag inte har gjort något kul på hur länge som helst. Men nån helg här ska jag ta tag i det. I veckorna hinner man ju inte med annat än att jobba nästan, inte om man heter Emelie och älskar att sova iaf. Men så klart moste man ju städa och sånt ibland också, men det har jag gjort för sista gången nu om inte Kim röjer upp efter sej någon dag iaf!
Det SKA han göra innan helgen iaf, för sen ska jag julpynta.

Imorgon ska jag jobba dag iaf, då slutar jag 5, efter det kanske man hinner hitta på något iaf.

Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0