En kämpig vecka...



Jag har inte haft tid att skriva, inte ens till att tvätta! Jag blir tokig, jag kan inte ha det så här...

Jah har inte hunnit med att äta sen i söndags, jag har ont i magen och är stressad som faen för att jag inte hinner göra det jag ska... Igår öppnade jag på cafeet, motgångar väntade där, men det löste sej ändå. Idag öppnar jag också, då har jag en massa att göra... Mackbeställning, städa, göra i ordning Lunch mm. Sen när jag slutar har jag tvättstugan, får se om jag håller för det. Jobbade stängning måndag tisdag iaf. På lördag ska jag också jobba men då får jag iaf ledigt på måndag.

Finns inte mycket mer att säga om den här veckan, det har vart jobba, sena kvällar och tidiga morgonar (?) något annat har jag inte hunnit med. Jo, igår var vi hem till Robban och Anneli en timme ungefär och hälsade på, det var trevligt med min och annelies vanliga gamla pratstund! ;D Den behövdes såhär mitt i all stress.

Louise!? Jag har inte haft tid att ringa, jag hör förmodligen av mej idag, miss you! (L)

Jennifer kommer hem i dag, förhhoppningsvis får man lite tid tillsammans med henne också, saknar henne så värst! :) (L)



Pappa, det finns ingen saknad som svider mer... Det finns inte ord...
image115
Minneslunden på valbokyrkogård under helloween helgen.


Jag älskar dej ... (L)
image116

Kommentarer
Postat av: LOLllo

saknar dig som fan älsk

2007-11-08 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0