Gladare dagar.

Idag har jag vart jätte glad, konstigt nog. Jag började 10, fick en timmes sovmorgon. :) Jag har skrattat och vart glad hela dagen, jobbade till 5 sen hämtade Kim mej. Vi åkte då och hämtade Mikki, sen åkte vi ut hem till storvik så att jag kunde låna ut bilen till Anna. Ut till valbo igen, kollade lite pirates of the carabien eller hur det stavas... Sen till köpis för att se vilka som var ute, det var inte så vidare kul, snarare skönt att äntligen ha tid att vara ute lite. Sen åkte vi hem. Nu blir det dusch, film och sen sova.

Imorgon, ska vi hitta på något lite roligare med Mikki igen. På lördag ska jag och Mikki åka skoter på dagen, sen har vi blivit bjuden till Roger på fest, men vi ska nog förhoppningsvis vara i Mikkis stuga några stycken istället, ta det lugnt, äta god mat och kanske ta något glas vin. :) Mysigt, hoppas bara på att det blir som vi hoppas på. :P På söändag är det ju första advent, och som ni redan vet så är det ju middag hos farmor då, så på söndag är det det och julskylting som gäller.


Att en person kan ändras så mycket, från att vara någon, till att vara någon helt annan...
Kan man verkligen lita på någon?
Jag trodde jag kände dej, tack för att du alltid vill att alla ska må sämre än dej!


Underbaraste människan som finns.
Den absolut finaste personen som existerar.
Det kallas KÄRLEK.

(LL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0