Grattis Peter!

Grattis bror 20 år! Nu får du gå på systemet hur ofta du vill... ;D

Vaknade i morse, väckte Lisa, Kim och Trouble... Åt frukost gjorde oss klar med en jaevla fart och skyndade oss ut till valbo för att köpa present till peter. Sen hem till mamma och käkade tårta och så, efter tacos. :) Tillochmed fick jag en present, en canada goose väst av Jos. :D Tackar tackar!

Imorgon fyller Erica år, det har jag inte glömt!

Jag ska prata med Per-Arne om att byta jobb tider så att man hinner med att laga mat hemma och sånt... Men imorrn jobbar jag 12-20 som vanligt så får vi se hur det blir sen. Iaf så har jag en massa att göra här hemma innan.

Efter att jag skrivit klart nu så ska jag iaf vattna blommorna, plocka undan lite kläder mm.

Min bil var jätte fin idag när jag hämtade den från reconden! :D

Iaf var jag och tände ljus för pappa igår, så himla fint! Hur mycket ljus som helst... Jag knäppte kort men jag får lägga upp det imorrn för jag orkar inte nu.

Nej dax att sätta igång nu iaf!
Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0