Hur ska jag göra...

Jag vet vem du menar, jag vet att du också kommer att ta åt dej nu...
Varför ska du göra så här, vill du försöka förstöra igen eftersom att du misslyckades sist, eller har du bara kommit på att du vill fortsätta strida?
Jag blir så jaevla arg, lämmna oss ifred...
Tänk efter, är det värt det!? Det kanske är det, vad vet jag?

Jag har bestämt mej... Jag tänker ta tag i det här nu. Får det inget slut så vet jag inte vad jag gör. Antigen så skiter jag i det och låter dej få som du vill, eller så hittar jag på någon annan lösning. Det är ju mitt liv det handlar om, jag kan ju inte bara släppa taget och se allt rasa samman.



Jag sitter här nu, Trouble är här men annars är det så ensamt som det kan bli...
Kim är ute med bror och dom, nånstans i S-viken på någon pub. Jag tänkte sova snart, men sen blir jag väl väckt eftersom att han inte har någon nyckel.
Jag saknar honom, jag vill att han ska vara här med mej nu.

Jag vill att han ska veta, att han ska förstå.
Det är så mycket som är så som det inte ska vara.
Jag älskar honom, mer än någonting annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0