Kastrering.

Stackars Trouble... Imorse åkte vi iväg till Oltner och kastrerade Trubbel. Stackarn har så ont, bara ligger och sover och vill inte äta äns. Jag och Kim åkte till en djur affär medans och köpte 3 nya koppel och ett halsband som passar till lillens tratt. Billigt blev det, någon slags rabatt fick vi.  Sen hämtade vi Trouble där och åkte hem till mamma, jag och mamma övningskörde lite, det gick skit dåligt, det blev något fel på bilen mitt i en korsning... Sen blev vi bjuden på mat som Peter gjorde i ordning, mumsigt! ;D Nu har vi nästan precis kommit hem och tänkte ta och kika på en film innan vi ska krypa ner i sängen och mysa lite under täcket! ;D Faktiskt har vi tillockmed hunnit med att springa på IKEA en snabbis och handlat lite blommkrukor, hundmatskålar, vaser mm.
Imorgon ska jag halkköra och sen ska jag träffa Lollo och hennes vovve. Jag moste försöka hinna med att köpa ett par nya skor också, VINTERSKOR. :D Boka körlektioner och så moste jag också göra, med mamma övningskör jag inte mer! Sen ska jag se till att köra upp innan nyår också, moste hårdträna nu.

Det är mer än bara kärlek!


Minusgrader vill jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0