Kim och Lisa.

Jag är så glad att jag har er...
Ni betyder så obeskrivligt mycket!
Ställer alltid upp och hjälper till.
Ni är guld värda!
Jag älskar er.
(LL)


Igår kväll var jag inte alls pigg, jag var dyster, mådde dåligt och hade förmodligen hög feber efter som att Kim inte kunde ligga bredvid mej för att jag var så jaevla varm, det brändes när vi nuddade varandra sa han... Han var tvungen att upp och sätta sej vid datorn, och vad jag förstår så satt han ganska längre, fram mot 3 tiden iaf. Nu känner jag mej bättre, men inte mycket, så ska man jobba, fyfaen, hur ska det här gå, det är bara att bita ihop! Jag skulle bara vilja ligga hemma och sova hela dagen, eller ännu bättre en hel månad eller något, utan att vakna en enda gång.

Lätta spår i sanden,
Och en vind som smeker ömt,
Jag är så lycklig att jag fann den,
Den lyckan som jag alltid drömt,
Så kom närmre mej,
Låt mej värma dej,
För att du finns, för att du kan,
Du leder vågorna mot land, du river murarna mot världen,
För att du ser, för att du förstår,
Nu lyser himlen där jag går, du tar min hand och visar vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0