Nystart.

Gick upp 8 och tog en morgon prommenad i snön med Kim och Trouble, jätte skönt och mysigt. Nu håller jag på och städar lite men var tvungen att ta en paus... Det är inte mycket kvar nu. Jag har plockat ihop all tvätt och sorterat det, skulle få låna mammas tvättstuga med torktumlare så att vi får bort all tvätt. Idag ska Kim och Peter bygga ihop vatten sängen så då inviger vi den inatt! ;D Jag ska ge Kim pengar så att han får köpa en borrmaskin också, så att vi får upp tven på väggen till helgen också. Själv ska jag jobba kväll och när jag kommer hem därifrån är jag förmodligen helt utslagen.

Nu håller Kim på och gör i ordning sallad som vi ska äta till frukost. :) Mumsigt.
Vad skönt det är när man börjar få ordning på allt här hemma, med både mat och borrmaskin! ;D Nej jag ska väl stressa lite till nu.

Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0