Nyvaken.

Jag vaknade nyss... Törstig som faen så jag drack lite jouse. Mums.
Jag har så jaevla ont i huvudet fortfarande, det bara dunkar. Jag känner mej inte alls pigg.
Det vart lite mat hos Håkan och Mikki igår, rostbiff med potatis sallad, dom kom på att spisen och det inte är inkopplad. :P Det var mysigt, sen åkte vi till järbo och skulle kolla på den där rockabilly grejjen! Värdelöst, det var bara 60 plusare! Åkte hemmåt igen, Mikki däckade i bilen så vi körde hem henne och Håkan. Sen skulle Peter hem så vi körde hem honom också, sen hämtade vi 240n och skulle sladda lite men det var skit däck i fram så vi bara snurrade typ... Bytte tillbaka till V70n istället och åkte till statoil för att vi var hungriga. Dit kom IDOL så Kim sprang så fort han kunde ut till bilen och gömde sej och jag fick smyga mej fram och krypa under kameran för att inte synnas när jag gick ut, PINSAMT! Vi åkte hem och sov efter det.

En prommenad skulle vara perfekt nu.
Jag ska nog klä på mej och traska ut.
Eller så får det vänta ett tag.
Jag vet inte, vi får se.



Love should be everything or not at all!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0