Rally + rockabilly.

Idag blir det rally i rörberg, sen rockabilly i JÄRBO, haha.
Jag vaknade 5 över 1 idag! Hur gick det till? Så jaevla trött och en dundrande huvudvärk...

Ska väl ta och göra sej klar och försöka ringa Lollo igen, inget svar nyss. Vi ska träffas och ta en fika på dagen, den här tiden ungefär bestämde vi men jag sov ju så värst länge... Iaf så ska jag först hem till mamma och mixtra med tvätten, så skönt med rena kläder. Efter det blir det till att träffa Lollo om jag får tag på henne annars rally, sen rockabilly med Kim förståss, bror, Jimmy, hans kompis Tomas (?) och kanske Håkan och Mikki.
Vi får se om Rallyt kanske hinner sluta innan vi är klar, TYPISKT!


Nej nu vart jag på dåligt humör, får se om jag tänker göra någonting överhuvudtaget idag!

Jag blir TOKIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0