Snart är det jul.

I jul blir det lite omvänt eftersom att jag och Kim inte bor i valbo längre, men på julaftonen så ska vi vara hos mamma, dit ska farmor och farfar och förhoppningsvis Marina, Teddy, JImmy och Kims mormor och morfar, eller Ola och Annicka, vi får se, men sen på kvällen så ska vi hem till Karin och Puh och fira jul där med Pia och Jos och alla dom. :D KUL! På juldagen blir vi hos mej och Kim och så kommer dom som vi inte träffat på julafton till oss då istället! :) Jag längtar!

Hur blir det, kommer du och jag fortfarande hålla kontakten?
Jag är så beskien IGEN, men du är ju en av mina bästa vänner, eller jag trodde iaf det...
Om inte annat så kanske du behöver stödet, men jag kan inte bara finnas där för dej, när du bara struntar i mej.
Jag älskar dej, du har hjälpt mej i så många svåra stunder.
Men jag är trött på att bry mej och vilja hjälpa när jag inte får något tillbaka.
Vi får se, men du betyder iaf fortfarande jätte, JÄTTE mycket för mej.
Lavvis.


Om du ser mej, så ser du bara mitt skal.
Om du hör mej, så hör du bara min röst.
Om du pratar med mej, så pratar du bara med mina ord.
Men om du bryr dej om mej, så bryr jag mej också om dej.
Och om du hjälper mej, så hjälper jag också dej.
Du kan inte bara se mej som jag ser ut.
Du kan inte bara lyssna på mina ord.
Du moste se djupare, du moste lyssna noggrannare.
Du moste höra MEJ för att sen kunna dömma.
Jag är ingen trasdocka som går att slita och dra i hur som helst.
Ta din tid, lyssna och hör.
Jag är en människa jag också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0