Snö! :D

Äntligen kommer den efterlängtade snön! :D

Idag har jag vart på spa, så skönt! :) Köpte en serie ansiktsvård också, så nu blir det förhoppningsvis ordning på ansiktet! ;D Men nu mår jag inget bra, jag är trött, känner mej febrig och är helt slö. Jag ska snart gå och sova, försöker också att övertala Kim att vara kvar hemma och sova med mej nu när jag mår dåligt, men icke, man vet ju aldrig när det blir snö igen säger han... Brat, Mika och Mackan kommer snart och hämtar upp honom och då ska dom ut och sladda. Det är tur att jag har min älskade Trouble, han ska iaf stanna hemma och sova med mej. :)

Ni skulle alla ha sett Trouble nu i snön, första snön för honom... Han hoppade och sprang, och hoppade och sprang! :D Bet i snön och fattade inte vad det var för något, helt tokig. Han tyckte att det var jätte kul. :)

Om jag inte är bättre på måndag blir det ett sjukhus besök för att ta reda på vad det är för fel på mej, min mage värker och känns jätte konstig, det kommer blod när jag kissar och aah, det är inte kul! Jag som ska jobba på mondag, jag moste bli piggare!
På söndag fyller Peter år, och som ni alla säkert har märkt så är det många som gör det på nu på hösten/vintern. Det blir ju litte dyrt då, men det är det väl värt!

Imorgon blir det till att städa färdigt allt hemma, får se hur det går när man mår som man mår... Men man moste ju få fint hemma nu innan det är dax för att ta fram dom nyinköpta julsakerna... Min och Kims första jul hemmifrån på eget håll, det ska bli kul! :) Synd som det  är har vi det lite svårt att bestämma hur vi ska göra i jul, vart vi ska vara vilken dag och så. Men det löser sej väl. :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och låta Kim bädda in mej medans han är hemma, man får ju passa på! ;D
Hej Hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0