Stora planer...

Tänk att kanske börja med att bli delägare det första man gör när man går ut skolan, den möjligheten ska jag kanske få. Jag blev iaf tillfrågad idag, men det är ju inte säkert på långa vägar bara för det! Men jag vet inte, jag är lite sugen.

Vart på jobbet och sen handlat hundmat, kom hem för ett tag sen, ska städa klart, byta gardiner, julpynta och sätta upp några hyllor. :) Sen blir det nog en film och sova, eller bara sova, bror på hur mycket klockan hinner bli, ska ju upp tidigt, vara på brottsoffishoren imorrn bitti.
Om jag ska bli klar i tid så lär jag ju sätta igång nu.

Trouble är iaf nyduschad, har fått nyklippta klor och nyborstade tänder, det har Kim pysslat med när jag har jobbat. :)

Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0