Svea.

Är så otroligt uttråkad!

Igår vart det så att jag, Kim, mamma och Martin (+Peterpåetthörn) Spelade lite spel, med ett glas vin och en Irishcoffe. Det var ganska kul, om inte annat trevligt! Tog en natt prommenad så att Martin slapp gå ensam hem, jag och Kim fick ju röra på oss vi också, och Trouble såklart! :) SVIN kall ska jag upplysa om att det var! Men då märks det bara att det börjar bli vinter. :)

Nu har jag bestämt mej, nu ska jag börja gå på snål diet och gå minst en halvtimme om dagen till att börja med, jag ska få bort allt fett! :D Jag börjar ju få ångest.


I en evighet levde jag, som om du inte fanns,
i alla drömmar var du ändå nära, så underbart nära.

(LL)
Ikväll har jag inte en blekaste om vad som händer, får se hur det blir... Hoppas på något omväxlande.

Från och med nu ska jag ta mej i kragen och börja söka jobb, jag moste börja tjäna pengar nu.

Faen, vem vill läsa det här? Bara en massa trams om mej och mej och lite mer mej.


Jag sitter fast, jag har slut på ideer.
Jag känner mej så oerhört tråkig, men vadfaen finns det att göra då?

Jag ska gå en sväng nu tror jag, med mej själv och en cigg.
I kylan med snön.
Tänka en massa på sånt som moste tänkas.

Hej Hopp!



Kommentarer
Postat av: ....§

jävla egoist

2007-11-24 @ 20:19:16
Postat av: Anonym

Kan så hända att jag är, men har jag bett om din åsikt? ;D

2007-11-24 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0