Tö...

Vad hade man väntat sej, att snön skulle ligga kvar!? Alla vet ju att första snön inte ligger kvar...

Igår fick jag ha Kim hemma med mej, men det var för att Brat tyckte att det skulle bli försent... Ensam i sängen blev jag iaf, Kim satt vid datorn, jag vet inte hur länge men jag somnade iaf på en gång.
Nej nu är det så att jag och Kim nyss har badat men det blev för varmt för mej, Kim ligger kvar men jag är så känslig mot värme. ;D Ikväll vet jag inte vad det blir... Ta det lugnt hoppas jag. Jag ska iaf laga mat och så innan vi åker nånstans om vi ska det, jag tror jag ska göra korvstroganoff med ris, Kim ville hellre ha det än potatisgratäng och fläskfile. Haha. En promenad ska jag ta också, jag och Trouble och för hoppningsvis Kim, vi får se.

Jag vill att snön ska ligga kvar!

Nej jag moste ta och göra någonting åt mej själv och dagens sysslor nu...
Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0