Tröttast i stan!

Jag är så obeskrivligt trött, har vart 9 timmar på den hittills tråkigaste dagen, Alla verkade vara på sisådär dåligt humör och jag var as trött och aa... Allt gick så sakta kändes det som. 9 timmar är väl igentligen ingenting, jag ska inte klaga, kolla på dom som jobbar alla dagar i veckan och typ 12 timmar varje dag. Carro Westersved till exempel, hon jobbar jämt! ;D

Nej arg blev jag när jag kom hem också, här har jag stått och städat och diskat och jobbat dagarna och hur tror ni det ser ut hemma när jag kommer hem då!? Inte allt för farligt men Kim hart ju inte diskat efter sej och inte plockat undan det jag bad honom om, nu får han faen städa upp själv! Jag blir så förbannad, det är inte bara jag som ska behöva göra ALLT!

Idag kom Jennifer hem för alltid.
Jag har inte pratat med henne,
men jag tänker på henne och vill att hon ska veta att jag är så glad att hon klarat det så bra.
Det enda jag ska göra är att tillägna henne dom här raderna.
För jag är trött på att vara som en psykopat bara för att få tag på henne.
Vill hon nått så får hon höra av sej, men hon betyder himla mycket.
Jag älskar henne.
Min lavvis!

Under a lover sky, gonna be with you, and no one gonna be around,
 if you think that you want fall, well just whait untill, till the sun goes down,
underneeth the starlight, starlight, theers a magical feeling so right,
here to steel youre heart to night.

(LL)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0