Emelie Lööf. *

Moget eller omoget?.. Vad spelar det för roll!?

Personer som är mogen är oftast tråkiga och överseriösa, jag har kulare med omogna personer, men någon gräns finns det ju självklart, det är inte så att jag umgås med människor som beter sej som 2 åringar, dom är barnsliga. Alltså man ska vara mogen till en viss del och kunna ta sitt ansvar mm när det behövs, och det gör dom jag vill umgås med. Jag vet inte jag, hur är det egentligen?.. Jag kommer alldrig att bli sådär mogen som vissa själva tror att dom är, att dom  tycker att alla andra är pinsamma och skämms över sina vänner. Det finns dom som gör det, och dom däremot, dom är isåfall pinsamma och omogna om jag får säga vad jag tycker.

...



Jag blir tokig, men idag ska jag klara det! (Prata i gåtor)

Igår var jag på barnkalas hos Loa, han fyllde 5 år. :) Sen var jag in till Ida och Adam och pratade lite med dom... Sen åkte jag, Kim Mackan och någon tjej som heter Maria som var med Mackan och käkade, vi åt på cheers. Det var mumsigt, sen missade jag och Kim tiden till ica maxi, så jag blev lite småsur, han hade lovat mej att vi skulle dit... Men nu har han lovat att vi ska dit idag istället! :) Köpa julgrejjer.

Nej nu moste jag förbereda...
Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0