Grattis Emelie. ;D

image110

I går fyllde jag år, 18. En stressig dag vill jag lova, full fart från 5 på morgonen till 9 på kvällen... Men sen somnade jag som en stock. Hehe. :)  Jag blev väckt någon gång innan jag sommnade helt, Kim hade svetsblink.

Jag har inte gjort någonting speciellt på hur länge som helst, jag var sjuk hela förra veckan.  Imorgon ska jag klippa mej och så, då blir jag mörkhårig igen, tror jag, jag har inte riktigt bestämt mej än... På fredag blir det storshopping, jag ska handla en jätte massa med kläder och skor, och någon jacka. :D Så kuul!  Sen på mondag ska jag skriva för körkortet, det blir nog lite plugga i helgen... :( Men jag tror att jag klarar det, men vi får väl se.
Nästa helg blir det nog utgång, men man får väl se... Som jag känner nu så blir det det iaf. :)

I november blir det valpkurs med Trouble också, det ska bli jätte kul. :) Tänk att det skulle ta så lång tid innan man hittade något ställe som hade valpkurser.


Nej, jag fick precis ett intressant erbjudande så jag ska snabba mej lite. ;D

Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0