Himmel och pannkaka...

...Haha, så kul uttryck! ;D

Jobbade sista dagen för den här veckan i Torsdags, kom hem runt halv 9 och kollade på film. Mysigt! Sen sov vi ju såklart, men när vi vaknade hade Kim sovit över... Klockan var 7 och då ska han börja egentligen, så man blev lite stressad. Jag skulle ju vara på GUM i Gävle klockan halv 1 så jag tog 11 bussen och satt på den en timme sen var jag framme. När jag var klar på ungdomsmottagningen så gick jag och köpte en tröjja på carlings, sen gick jag till custom illosion (Ellerhurdetstavas) jag skulle kolla om han danne som han ska heta hade ritat upp min tattuering än, men där var det stängt, jag får åka dit idag istället och prata med honom. Iaf så träffade jag dupbror där utanför, han skulle tattuera sej men det var ju ingen där så han gick med mej till bussen och väntade med mej på den, sen gick han till bror sin och jag åkte hem. :)

Igårkväll kom inte jag och Kim ut försn runt 8-9 men vi åkte iaf till Martin och Bettan, där var det trevligt, jag fick godis, chips och läsk. Haha. :) Sen åkte vi ut på en liten tur i gävle, såg alla jätte lätt klädda människor som borde frysit ihjäl när dom vandrade mellan krogarna... Fy faen, det ser inte för bra ut iaf! Och tänk att jag har sett ut ungefär lika en gång i tiden, men aldrig igen, så länge man inte är på stranden. Håkan och Mikki var med på åkturen också, men Bettan stannade hemma för hon skulle upp och jobba idag stackarn! När vi väl var ute och åkte träffade vi Blomman, Linden, Mika, Brat, Robin Elofsson och min LouiseKarlssonÅberg... Hon var jätte lättklädd hon också, vilken tur att hon hade värme i bilen så att hon inte skulle ha fryst ihjäl. :) För det höll ju jag på att göra som hade mjukisbraller och tjocktröjja och långjacka och grejjer.

Ikväll blir det förmodligen till att vara hos Martin och Bettan med Håkan och Mikki fasst med lite vin inblandat kanske. :) Det skulle ju vara förtrevligt. :D

Nej nu moste jag göra något åt den här latmasken som kryper i mej, jag moste se till att klä på mej och så. Ta en långprommis med Trouble medans det är ljust ute. ;D

Föresten så blir det ju att kolla på bil imorrn, och förmodligen köpa den också, wiie! :)

Hej Hopp!

image114 
(Mongoloijd?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0