Minusgrader.

Nu är det minusgrader ute! :D Snart kommer snön, jag längtar som faen!

Jag ska få följa med Anni och rida någon dag, det ska bli kul, det var ju så längesen.  På lördag fyller Ida 19, då ska jag gratta henne. :) Snart ska jag, Per-Arne, Sukai, Ola och hans kille till Sundsvall, det ska bli  så jaevla kul... Först är det mingel, sen är det premiär för Hotelliggarn och sen är det fest. Vi har fått jätte fina hotelrum, ett dubbelrum var, så ska vi gå på spa och sånt också, det finns ju på hotellet. ;D

Nej nu ska jag duscha och klä på mej varma kläder. :D Om en timme går min buss till frissan. :)

Jag ska köpa en jätte fin gravdekoratiton till Pappa idag. (LL)

Hej Hopp!

image111



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0