Träning på G...

Jag och älskling ska upp 6 i morgon bitti... Vi ska åka till Sviken och gymma, simma och jag ska sola en sista gång. Vad skönt det ska kännas efter, det är ju faktiskt härligast att kliva upp tidigt på morgonen och träna. Jag moste säga att jag är paff på mej själv nu när jag är så träningsinspirerad... Jag som alltid annas är så lat! ;D Haha.

Jag börjar jobba 9 imorrn bitti och slutar 5, då ska jag hem och packa sen åka ut till valbo, ta en prommenad med syrran och Trouble, sen färga håret och sen sova med tanke på...
...Att på fredag klockan 18 minuter över 8 på morgonen går tåget till Sundsvall, det ska bli så kul!

Kim åker dessvärre till Tyskland imorgon när han har släppt av mej hos mamma. Jag tänkte att jag skulle sova där för att då kan mamma köra mej till tåget på morgon... Plus att Peter ska vara hundvakt till Trouble så han moste sova där och jag är mörkrädd så det blir bäst att sova hos mamma om Trouble inte är hemma.

På jobbet: Ellinora har lyckats få mej intreserad av Facebook, vad nu det igentligen är, så jag ska skaffa en sån och se om det är något kul med det hela... Pär-Arne tycker att det är skit kul men att man moste ju vara seriös annars är det ingen mening med det.   Det är ganska kul att tänka på allt sjukt som blir sagt på Cafét, Elinora tycker så, men så tycker verkligen ingen annan, eller tvärt om...

Men nu ska jag krypa ner i sängen med älsklingen min.
Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0