Tröttmössan på!

Då kan man ju undra varför jag är vaken fortfarande...

Jag vaknade som vanligt, gick upp och duschade, åkte och  klippte mej och färgade håret (Det blev mörkt med lite rött), sen jobbade jag till 8, stannade och handlade på vägen hem, kom hem och satt mej ner en stund, mös lite med älsklings Kim, bakade och sen slutligen lagade jag mat... Nu sitter jag här, jag moste varva ner lite innan jag kan gå och sova. Men innan jag går och sover så moste jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och före det moste jag röka en cigarett också. :D Kim har sovit ett tag nu, han är söt när han sover. ;) Föresten så är allt klart med min bil nu, den får flytta till skroten (stackarn), jag får ut pengar på försäkringen, och min nästa bil får också heta Svea. :)

Imorgon ska jag kliva upp 5 med Kim, då ska jag duscha, klä på mej så klart, göra klart det sista på bakningen (snygga till det), komma ihåg att ta med allt jag behöver, åka till Sandviken till jobbet och lämna baverket mitt, fixa lite mer där ska jag också göra innan jag hämtar ut min gravdekoration, åker in till Yvette i Gävle, lämmnar dekoratinen till pappa och sen handlar mina massa kläder tikllsammans med Lollo. :) <3

Jag har kommit på
att det finns en inbyggd cam på våran nya dator som vi faktiskt fick igår, men jag har inte kommit på hur man får igång den, jag som tänkte sätta ut en bild på min nya hårfärg, men då får vi ta det en annan gång, för jag orkar inte ta till med mobilen och så nu eller.

Nu ska jag göra mina sysslor innan jag ska sova, nu åker tröttmössan ner över ögonen snart...
Godnatt!
Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0