Bakis.

Ja jag är bakis... Alltså festade vi igår, men det vart lite mycket för mej moste jag erkänna. Fasst det var en massa känsliga grejjer som kom upp och det var bråkigt och stökigt, så att det är inte så konstigt att jag var lite ledsen ett tag. ;P Jag har skärt mej på foten, vet inte på vad, men det är en låång rispa iaf det ser inte så fint ut. Annars hade jag kul igår. :) Det var ju tur, för det är väl det som är meningen!? Trouble fick sova borta, hos IdaAdam. :) Ska väl ta och bege oss till valbo snart och hämta upp honom och så.

Ifredags var vi bara hemma och kikade tv och så, skönt som faen för jag skulle ju upp och jobba. Jag somnade vid 11 typ, vaknade en massa gånger innan jag fick sova som jag skulle... Men det gör inget. :)

Idag ska nog jag och älsklingen min bara ta det lugnt det är ju jobba som gäller imorrn så, men som tur är så jobbar jag 12-8 imorrn. Myspys dag idag! :)

Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0