Du är älskad.

Du är älskad min solstråle.

Ja nu är det så att bloggsidan har vart knäpp så att jag har inte kunnat skrivit, ska försöka berätta med korta meningar.
Ja, Torsdag blev ju en sjuk jaevla kväll, åkte om kring och körde ner soptunnor med 240;n, (enriktigpärla) med 2 st sura jaevla brudar i bilen, överseriösa och griniga var vad dom var... Man tar inte allting överseriöst och blir grinig för att någon skojjar om nånting, och sen tycker inte jag att man ska tro att man är så mycket bättre än man är, speciellt inte att man är bättre än någon annan. Javla surfittor! ;D Spökvägar blev det också, kändes inte heller bra, inte min dag. Kom hem sent och var sur när jag vaknade igår.
Fredagen började bra, :) det gick bra att prata med mina nya "chefer", dom var trevliga trotts hennes hudfärg? :S  Menjag är säker på att det kommer att gå jätte bra där, man får ta och anpassa sej.  Sen blev det stressigt, men hem till jos styrde vi iaf, han fyllde 45 i torsdags. :) Sen blev det till att hämta upp alla festisar, Lollo kom ju hem igår! :D Vidare igen, hem till mej och Kim, pratade, åt och drack lite, trevligt! :) Sen drog hälften av styrkan upp till granliden, och jag, Nize och Kim till pizzerian... Nån rosa panter var jag ju tvungen att dra i mej. :) Så gooo! Slutade bra också, det är viktigt. Sent blev det men kul hade vi haft. :)

Vaknade för nån timme sen, älsklingen min hade vart och köpt en blomma och gjort i ordning frukost till mej. :) Gullungen min! <3 (LL) Åt lite frukost, duschade, var med om en pinsam grej och påbörjade påklädningen... Fastnade här men tänkte fortsätta nu. ;D Idag blir det iaf lugnt, vi ska åka och kolla på en bil borta nånstans, jag drar med mej Lollo också. :) <3 (L) Lolo.

Nize var tacksam igår, det är alltid lika kul. :) <3

Hej Hopp! ;D

image105


Kommentarer
Postat av: .......

Sjyssta pattar!!
ska vi knulla eller? jag vet var du bor ;)

2007-09-22 @ 16:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0