Lugnadagen. :)

Idag blir det en lugn dag, mamma ska bjuda på spaggetti med köttfärssås kl 5 typ, och jag funderar på att köpa mej en riktigt stor godispåse, är så sugen, men borde inte med tanke på vikten. :S Jag tycker att jag bara blir tjockare och tjockare, och inte gör jag något åt det heller, snarare tvärtom... :(   Ja, jag vaknade precis iaf, Kim ligger kvar, men är vaken. Trouble är väl lika lat som vanligt, han sover alltid längst. ;D  Nej, jag undrar om jag inte skulle ta ett bad, då kanske allt glassplitter från igår försvinner... Kim körde över sånna dära vita vägpinnar och tillslut stack en genom rutan så att vi vi fick fullt med glas över hela oss, jag fick i håret, ögonen, innanför kläderna osv.

Nu är det dags igen, moste röka...
KANSKE skriver senare.

Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0