Måndag, tisdag och idag...

Imåndags började jag på min nya praktikplatts, det är riktigt roligt och snälla människor som har det. :) Det är ett café i sandviken som heter Mix nu, det döps snart om till ding, ding, dong. ;D Jag kommer ju förmodligen att få jobba extra och sådär och så har dom pratat om att anställa mej när min praktik är klar! :) Kul att höra första veckan. :) Men sen får man ju se hur det blir med det. :P För mej skulle det vara kanon. I måndags så åkte vi och hämtade en bil som Eric och Frida köpte, det blev sent så sen åkte vi hem... I går var vi i en grus grop och sladdade med bilarna, haha! ;D Riktigt kul, jag körde jätte fort och sladdade och stänkte ner ola när jag sladdade upp vatten från en vattenpöl. :D (Förstog nån?) Idag har jag gått ut och gått med Trouble i spåret, skönt som faen, nu kom jag hem för ett litet tag sen, ska snart duscha och sen krypa ner i sängen och sova. :) Skönt, jag är så jaevla trött, det blir ju så när man kommer igång och börjar jobba och inte kroppen har hunnit vänja sej.

På fredag ska jag nog på tjej middag och äta tacos hos Ida med hennes vänner. :) Trevligt, sen så skulle jag nog hitta på något med Lollo om jag hade nån dag över i helgen... Alltså jag hade en hel del planerat, men jag får se hur det blir med dom grejjorna. Det skulle ju vara kul att umgås lite med Lollo. :) <3

Nästa helg kommer förmodligen Jennifer hem, längtar! :) <3

Nej nu är jag så trött så jag moste ta tag i det här med att duscha och gå och lägga mej. :)
Rökpaus med älsklingen nu. sen ska vi mysas i sängen. :) <3 (LL)
Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0