Plocka svamp.

Igår var jag hos Pia hela dagen, vi käkade tacos, gick ut i skogen med Trouble och plockade svamp i en och enhalv timme ungefär. :) Vi provade att spåra med Trouble också, han var jätte duktig. Vi kikade film också, masjävlar! :D Skönt som faen att vara där igen och bara bli ompysslad. Får ta och bli snart igen.

Idag har jag sovit tills nu, Kim också... Men nu sitter vi här och jag skriver blogg, han spelar skit på mobilen. ;D
Snart moste vi ner i tvättstugan och ta upp all tvätten vi har där nere. Faen vad tråkigt, det tar alldrig slut känns det som. Sen ska vi åka ut till valbo och flytta Lincoln, sen ska vi ut i skogen och plocka svamp. :D Skönt att vara ute.

Den här helgen har jag bara vart hemma och tagit det lugnt med älsklings Kim, Skitskönt har det vart.
Trouble sov som en stock igår kväll, och det ska han få ta och göra idag också. ;D Haha.

Hej Hopp!

(Ska nog höra med idaadam om dom också vill med ut och plocka svamp.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0