Trasig data och en jobbig vecka...

Hej, datorn har vart trasig ett tag så att jag har inte kunnat skriva... ¨Måndag-Onsdag var jag sjuk, då hände det ingenting, jag bara kollade filmer och låg i soffan med Trouble. :) Trouble tröttnade på mej redan på måndag kväll, han ville ju leka. :P  Massa tjaffs på det också, jobbigt som faen var det iaf!
Igår jobbade jag igen, inte riktigt frisk men det var ju så pisstråkigt att vara hemma så jag proppade i mej en massa alvedon och gick dit. Skönt att slippa ligga hemma bara.
Idag är det ju fredag så jag har vart hos Ywette, vi skrev brev och pratade, det gick bra... Sen gick jag på köpis med Ida för hon skulle köpa kläder, jag vill också!  Ikväll ska jag och Ida dricka vin och ha trevligt. :) Mysigt.

Kan inte skriva!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Någon som sitter och stör, låter illa och petar på mej hela tiden........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0