Tvättstuga. :(

Det är alltid lika tråkigt med tvättstugan... Får hålla på i flera timmar. Får springa ner i reklamerna mellan tv programmen. Blir ändå bara hemma ikväll eftersom att Kim ska jobba imorrn... Det var meningen att jag också skulle göra det men jag står över.

Begravningen idag var jätte fin, men jobbigt som satan var det. Efter äter man ju och så, jag kunde inte äta mådde illa och trodde jag skulle svimma. Det är med tanke på det som jag blir hemma imorrn. Eller jag ska åka hem till Pia och vara där med henne. Sen får man väl fortsätta tvätta också, kommer ju knappast hinna med all tvätt idag. Vi hade 6 st blåa IKEA kassar med tvätt! :O Visste inte att jag hade så mycket kläder. Jag önskar att man bara kunde önska att kläderna blev rena och dom blev det.

Var hos Ywette idag också, det gick bra, men jag fick en massa jobbiga punkter att göra i "läxa", Hemskt ska det bli. Jag tänker inte äns gå in på vad det handlar om! Men det ska nog hjälpa förhoppningsvis.

Trouble ska få vara med Peter imorrn tills Kim slutar jobbet, sen funderar jag på att ta en låång skogsprommenad med honom, mysigt! Det blir väl en kortis ikväll också, han har en massa energi att göra av med, just nu ligger han och biter sönder en tennis boll, det är en hund man moste städa MYCKET efter. ;D

Nej nu ska jag ta en dusch tänkte jag, och klippa klorna på busen min. Sen mysa isoffan med älsklings Kim. (springa framochtillbaka till tvättstugan också).

Hej Hopp!

image107


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0