Utgång.

Jobbat hela veckan, så jag såg verkligen fram emot att äta tacos och göra mej i ordning med Lollo för att sen åka hem till mej och Kim i Storvik och förfesta, sen dra vidare till S-viken.
Hade jaevligt trevligt, även fasst jag stod utanför hela tiden... ;D Haha, det ni.
Imorse gick jag och Kim upp typ 7, jaevligt skönt. Sen började jag Jobba 12, vi stängde 5 och då hämtade Kim mej. :) V70:n blev såld idag också, så nu är Kim och kollar på en ny bil. :) Spännande. Jag är med Peter, Eric och Ola hemma hos Mamma nu.
Ikväll blir det bara lugnt, jag är helt slut.

Perkele-vilken uderbar dag / Perkele-Heart full of pride / Perkele-Det var då.
Det är grejjer det. ;D

Hej Hopp!

(Syster för typ 2 år sen... Bara för att hon kommer att bli skit sur när hon ser den.)

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0