2 kilo upp.

Redan har jag gått upp 2 kilo! Men jag har ju iofs inte haft några problem med att kräkas och så heller. Jag försöker gå in så mycket som möjligt i den här mammarollen. :D Jag köpte faktiskt gravid tidningen idag, ska väl kolla igenom den snart tänkte jag, den verkade iaf riktigt intressant. :) Men en sak är då klar; att jag tänker då inte bära en massa tunga saker och så på jobbet nu när jag insåg att det är i dom 3 första månaderna som det är farligast för barnet.

Idag har jag vart med Jimmy i kassan hela dagen, så skönt! :) Jag och Jimmy, Jimmy och jag. :D Haha. Jag var ganska duktig faktiskt, jag kan nästan det där nu. När jag slutade så åkte jag på arbetsintervju så vi får väl se hur det blir med det där, hoppas på en platts iaf. :)

Nej nu är maten snart klar men jag kanske uppdaterar lite senare.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0