Äntligen.

Jag blev precis klar, men han inte med allt jag skulle gjort...
Efter att jag lagat mat så åt vi, och sen städade jag, duschade och borstade tänderna.
Nu blev jag precis klar och satte mej här.
Orkade inte äns städa klart helt så det får duga så här, jag hoppade bara det rummet vi inte använder.
Jag han inte gå ut och gå så jag får försöka klämma in det i chemat imorgon. :D


Imorgon ska jag gå upp 5 med Kim (om jag kommer upp då), då ska jag greja en massa inför dagen.
Sen ska jag ju jobba såklart, och efter det så blir det ju quiz och grejjer hoppas jag på.
Måste försöka hinna ut till valbo en sväng i morgon också, kanske ska ta det imorrn bitti innan jobbet då. :)


Nej nu ska jag jag prata färdigt på msn sen krypa ner i sängen och sova, annaars orkar jag aldrig upp imorrn.
Ha det så bra llihopa, god natt då.
Upd imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0