Apoteket.

Igår fick jag inte tag på Pia men istället köpte jag och Ida en varsin sallad på mitt gamla jobb som Anni numera har praktik på märkte jag. :D Det var kul. Jag, Ida och Trouble begav oss hem till Ida och åt, sen körde hon mej till Kims pappa eftersom att han var där och jobbade... Vi åt glass och sen kom mamma, då gick jag, mamma och Trouble ner till ån så att Trouble fick bada lite. :) Efter att Kim tvättat mammas bil och bytt däck (som för den delen var själva anledningen till varför hon kom dit) så följde jag med mamma hem, Mikki ringde och ville bjuda mej på grillad mat och jag var inte omöjlig. Jag tog systers cyckel och cycklade dit, åt mat och sen tog jag mej hem igen. Jaf somnade på soffan med så ont i magen jag bara kunde ha kändes det som, inte nog med det så mådde jag illa som tusan också, jag ska påpeka att jag inte har kräkits eller mått illa överhuvudtaget innan. Jag kunde knappt sova inatt, jag vaknade hela tiden och det kändes som om jag hade 90 graders feber... Duktig som jag är så pallrade jag mej efter många om och men iaf upp till jobbet imorse, bussresan var ett helvete och inte nog med det så kunde jag inte äns äta frukost i när jag kom fram. Det luktade mat överallt och jag trodde seriöst att jag skulle svimma, så jag var inte så duktig som jag trodde, jag var tvungen att åka hem. Jag gick förbi bankomaten och gjorde ett kontoutdrag, ja LÖNEN hade kommit! In på apoteket och köpte magkatarrs medecin och bricanyl som jag för den delen bara kan använda typ 1-2 månader till. Jag hoppas på att det ska bli bättre med magen nu så att jag kan äta någonting snart.
Nu har jag iaf vart duktig och betalat in lite räkningar, men får ta resten när jag får studiebidraget. Jag hade tänkt att jag skulle kolla på one three hill nu så jag somnar väl i soffan snart. :D Jag vill att Kim ska komma hem och tycka synd om mej. ;D Jag måste ju vila ut mej om jag ska orka med alla timmar jag ska jobba imorgon, för då MÅSTE jag jobba, jag behöver verkligen pengarna och föresten så är det ju mycket, mycket roligare att jobba helg! :)

Vad skulle jag göra utan Pias råd? :)

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0