Det är ett virus.

Jag har precis pratat med rådgivningen, det enda dom säger är att det förmodligen är ett virus. Jag fick höra att jag borde sluta röka innan jag får kol iaf, så det kanske är något man borde tänka över.
Jag somande så skönt i sängen men blir väckt typ 1 timme senare av hög musik och en Kim som säger åt mej att duka för att han höll på med mat så det var bara att pallra sej och göra som man blev tillsagd. ;) (JIMMY VILLE HÖRA DET) Nej riktigt så var det inte, det tog ett bra tag innan jag klev upp men satte mej bara på en stol så att han fick duka iaf, det enda jag tog fram var glas. Nu sitter jag här igen och har tråkigt så jag tänkte  lägga ut en till sån där lista, men den här gången är den tagen från Nizes blogg. :D

10 saker om mig
1. Är du singel? Nej det är jag inte.
2. Är du lycklig? Med honom ja. :)
3. Är du uttråkad? Jajjemen.
4. Är du ledsen? Det är väl alla någon gång?
5. Är du italienare? Nej och glad är jag för det. ;)
6. Är du gravid? Nej  det tror jag väl ändå inte.
7. Är du full? Nykter för tillfället.
8. Är du en cooling? Hård som sten.
9. Är du från Irland? Nej men det skulle vara rätt tufft! :D
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Det har dom aldrig varit, och jag har bara en mamma.

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Självklart!
2. Har du nånsin blivit sårad? Jo det kan man väl påstå.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Det är väl klart.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det tror jag då knappast.
7. Är du kär? Det är väl klart!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja på vintern när det är snö. :)

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Lite av båda?
2. Hår eller ögon? Ögon.
3. Katt eller hund? Hund.
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner.
5. TV eller Internet? Hm, jag skulle klara mej bra utan båda?
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Det beror på vad jag är på för humör.
8. Pengar eller lycka? Pengar ger lycka?
9. Dag eller natt? Natt. (sova)
10. MSN eller mobil? Mobil.

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja, jag försökte rymma hemmifrån när jag var typ 5 år.
2. Brutit ett ben? Inte ett sånt där ben som man går på, men ett annat ben.
3. Gjort nåt du ångrar? Det måste ju alla ha gjort, jag har iaf gjort det hur många gånger som helst.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej! Är inte så sugen på att prova heller.
5. Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr.
6. Ätit en hel tårta? Så tjock hoppas jag inte att jag är.
7. Gjort bort dig offentligt? Självklart.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Blev det för inte längesen alls.
9. Gråtit när ett husdjur dött? Hur många gånger som helst.
10. Velat försvinna? Jajjemen!



Jag måste ju erkänna att det var en hel del massa knepiga frågor, men det är ju ett bra tidsfördriv. :)
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Linnea

hehe jaa ja kommer ihåg din födelsdag oxå :P

2008-04-10 @ 18:11:28
URL: http://linneathelander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0