Emelie Lööf 891009. *

Jag har precis kollat på film; 27 dresses, den var väl rätt så bra. Nu är jag TRÖTT, eller det har jag vart hela dagen, men nu är det extremt. Ändå kan jag inte sova nu, för Kim har inte kommit hem än... Han kommer om ca 1 timme och då måste jag sno en cigg av honom så att jag klarar mej tills imorgon. :D
Jag har ätit soppa och nu funderar jag på att bada tills Kim kommer hem, för jag fryser så mycket. Som vanligt! ;D Men då kommer jag bara att frysa ännu mer när jag kommer upp och ska sova. Vilka problem jag har, eller inte har kanske man ska säga, eftersom att jag hittar problem i allting, hela tiden. Är jag en negativ människa? Isåfall måste jag ändra på mej, för jag vill inte vara tråkig.

Jag är nog en sån där som påverkas av vad alla andra tycker. En sån som inte vill göra någon illa men lyckas göra det hur jag än beter mej iaf, bara för att jag inte kan stå för vem jag är, eller vad jag tycker. Jag är svag och feg helt enkelt... Men ni ska veta att jag verkligen inte gör någonting för att såra någon annan, det är det sista jag vill.

God natt allihopa!
Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0