Ensam.

Jag känner mej så ensam.
Inte just för att jag är ensam för tillfället, jag menar på det andra sättet.
Jag vet inte varför, det bara är så...

Tillbaka på bolaget idag då, jag har haft jätte kul ända tills ALLA började mobba mej. Haha, det var jätte hemskt, men dom vart snäll igen till slut, som tur var. Slutade, åkte hem och nu sitter jag här, jag har ingen aning om vad jag ska göra men känner faktiskt mest bara för att göra ingenting. Lata mej, äta god mat och en massa godis skulle sitta jätte fint. :D Jag får ju åka hem till Jimmy om jag vill men vet inte hur det blir med det. Imorgon har jag dagen planerad men inte kvällen... Jag får ju gå på Karros 18 års fest (GRATTIS!) men vet inte om jag orkar, och jag har faen i mej inte råd heller. Det kostar ju 300 att gå in, plus att jag skulle ha haft nya kläder på det då också, så jag får nog stå över. Håkan sa att jag och Kim kunde komma förbi honom och säga hej också, så det kanske vi gör, vi får väl se. :) Och jag ska iaf träffa Mikki någon dag i helgen hade jag tänkt, och kanske Ida också.
I veckan ska vi skriva på kontraktet till den nya lägenheten på skolvägen i valbo (en gång valbo bo, alltid valbo bo.), vi skulle få nya tapeter och ny slipat golv, men inte förs i höst, det var tråkigt tyckte jag för jag vill ha nytt på en gång... På måndag kommer det hit ett par och ska kolla på våran lägenhet, och dom verkade ha bestämt sej redan, så har vi tur går det nog fort i svängarna, så slipper vi betala en massa uppsägnings månader. Fast å andra sidan vet jag inte när vi får lägenheten i valbo heller.
typ 8 veckor kvar till jag tar "studenten" (jag får ju inte eftersom att jag har gått IV i 3 år, men jag tänker låtsas), vad ska jag ta mej till? Jag måste hitta ett jobb! Men jag har ju iaf sommar jobb klart nu lät det som, utan att äns ha ansträngt mej så ringer dom till mej och vill att jag sk akomma och jobba. :D Kul.

Jag ska försöka klura ut någonting att göra nu, men jag är för lat för att göra något ansträngande nu.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0