Fint väder.

Det är ju hur fint som helst ute idag, ska göra ett ryck här hemma sen tänkte jag faktiskt traska ut på en prommenad, själv eller inte spelar ingen som helst roll. Plus att jag är ju på så bra humör idag, jag har skrattat hela dagen på jobbet åt allt möjligt och sen fick jag skjuts hem (till storvik) av Malin, jag köpte en glass och träffade dom som jag köpte min gamla golf av, dom hade skaffat en amstaff valp som var 4 månader nu, så jaevla söt! :) Jag fastnade utanför och pratade med Niklas (grannen) också, och nu sitter jag här... Min dag är precis som dom borde vara alla dagar! Förutom att jag moste städa och så då, men det känns inte ens tråkigt nu när jag är på så bra humör.

Quiz imorgon, det ska bli skit kul, för det var så länge sen sist.
Förmodligen så¨ska vi sitta här innan, men jag moste kika med Kim vad han tycker om det först.
Tänk vad härligt det skulle vart att dra fram utemöblerna och grilla och så, lite tidigt kanske men iaf.

Äh, bloggen har vart ur funktion så länge nu så jag har för mycket att skriva om så jag struntar i att berätta vad jag har gjort dom dagarna bloggen inte funkat, så det så!

Tell me what its like to be whit you
Remind me of the things we used to do
And tell me that this time will never end
Tell me what its like, tell me again

(Rätt stavat? Jag är ingen kung på engelska direkt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0