Fredag.

Jag är med Erica. :)
Mamma och jag har vart och handlat lite kläder idag, jag köpte ett par skor, ett par jeans och en typ klänning.
Kul, ÄNTLIGEN något nytt i garderoben igen, det var så jäkla längesen jag köpte nya kläder.
Men vi får väl se hur länge jag kan ha dom, magen växer väl snart. ;D

Nu ska vi ta en tripp till Jimmy faktiskt för jag är inte arg på honom längre. :D
Men min dag imorrn är inte planerad än, jag vet inte om det blir till att åka cross innan jag börjar jobba eller om jag ska ta det lugnt med en prommenad och besöka farmor och farfar för att berätta min nyhet innan dom får höra det på annat håll. Vi får se. ;)

Jaja, bråttom nu., HEJ!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0