Hell yeah!

Ja nu har dom precis åkt, dom verkade iaf intresserade, men vi får väl se.
Kim och dom hade bara flyttat ett lass och ätit än, så vi får väl se när han kommer hem. :(
Jag får väl kolla på en film eller något jag då, alldeles ensam. :D

Jag hade iaf kunnat stannat hemma idag, för tvättmaskinen krånglade.
Eller avloppet lättare sagt och mamma var för lat för att fixa det när jag kom, utan det skulle hon göra precis innan jag åkte, säkert bara för att jaevlas med mej...
Hon var ju så där grinig igen också, jag som trodde att det humöret hade förvunnit nu, men icke.

Jaja, jag ska väl äta nu om jag ska slippa kramper i magen idag igen.
Trouble ska också få mat nu, sen får han kolla på film med mej ett tag.
Det skulle inte sitta helt fel med en cigg, vad ska man ta sej till?

Jaja, hej så länge.

Kommentarer
Postat av: AGAINST HUMAN TRAFFICKING

1,2 miljoner människor beräknas falla offer för Human Trafficking, varje år.
De kidnappas, Misshandlas och tvingas in i prostitution, för att sedan Våldtas...
- Gång, på Gång, På Gång

Hjälp till att stoppa Human Trafficking Genom att sprida information om detta!

http://www.edu.nacka.se/Therese.berg/

2008-04-07 @ 18:59:27
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0