Hemma fru.

Jag väckte Kim nyss, tänkte att han skulle hinna duscha innan det börjar komma folk.
Då säger han TACK FÖR ATT DU STYR MITT LIV!
Jag hade precis diskat och dammsugit så jag blev lite ledsen, jag ville ju bara vara snäll.
Tack då sa jag och tänkte gå ut därifrån...
Då säger han att han menar på ett bra sett, alltså tack för att jag har städat och väcker honom så att han ska hinna göra sej klar innan dom kommer, han menade typ att jag håller ordning på hans liv.
Då blev jag glad igen o0ch kände mej faktiskt bra på någonting för typ första gången. :)
Han somnade om så jag ska snart väcka honom igen.

Nize skulle bara köpa groggvirke och byta om sen skulle hon och Emil komma.
Sen kommer väl Robin, andra Emil och kanske andra Robin.
Håkan skulle kanske också titta förbi senare, det skulle vara rätt kul.

Imorgon hoppas jag på att Mikki och jag kanske kan hitta på något.
Eller så tar jag med mej syster till hedesunda en sväng. :D
Vi får se hur jag mår imorgon.

Igentligen borde jag tacka dej för att du tillslut sa som det var...
Men jag vet inte, jag klarar inte av det!
Jag känner mej så lurad, för jag trodde att vi var vänner.
Men som sagt alla gör misstag, och det ända som gör att jag inte klarar av dej nu är att jag inte kan lita på dej.



Tack för att du finns systeryster! :) <3
Du är bästast. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0