Hormoner?

Igår var jag nedstämd och arg redan när jag vaknade, det blev inte bättre av att åka till jobbet... Jag han inte var där särskilt länge innan jag "bröt ihop" och började gråta (!), varför vet jag inte, men jag fick iaf gå till skolkurratorn och sen fick jag ledigt resten av veckan? Jag åkte in till Linnea och lunchade med henne, sen bar det av ut på andra äventyr tillsammans med henne, vi trodde att vi hittat en döing i en hink! ;D Jag och Kim vart kvar i valbo hos mamma och jag bestämde mej för att åka och jobba idag iaf... Men när jag väl vaknade så kände jag verkligen inte för det så jag stannade kvar hemma, men imorrn då jäklar! Det är bara det att jag vill inte behöva gå och oroa mej över att allt jag gör ska påverka barnet, jag vill verkligen inte göra någonting som skulle kunna vara skadligt för hon/han.

På jakt efter Trouble...
Jajjemen, han smet för ett tag sen, jag sprang ut och letade utan resultat tills en granne frågade om det var min hund som lekte med hennes grannes bollar!? Såklart var det han, han hade så roligt så md bollarna han hade hittat, som tur var så hade han iaf inte förstört någonting, men det är ju pinsamt ändå!

Jag pratade med hälsovårdcentralen idag, men dom verkade mest tycka att jag var överdriven... Det är klart att jag blir orolig när jag har ont i magen och är gravid!? Men det var fullt normalt sa dom så jag får väl tro på det då.

Jag funderar på att ringa Pia och fråga om hon vill äta lunch med mej någonstans idag, i solen, i sommarvädret! :) Mysigt skulle det ha vart, men då måste Trouble stanna hos mamma och då blir väl hon sur... Jaja, det löser sej nog. ;D

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hejsvejs
Jag har varit på sjukan o fått behandling hela dagen.

Så där som du mår psykiskt just nu har jag mått med båda ungarna, man blir nästan lite psyksjuk, man får för sig vad andra tycker o tänker och det blir verklighet. Detta skadar ej barnet. Det enda du behöver tänka på är 0 alkohol.
0lyfta tungnt och försöka äta regelbundet o det mår du ju bättre av själv också.

Skriv dagbok så ser du om du har sjuka tankar.

Du är helt normal
kom i håg det!!!!!!!!!!!!

kramar från Pia

2008-04-24 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0