Inte bättre.

image229

Det har fortfarande inte blivit bättre...
Jag har tryckt i mej nästan en hel karta Novalucol mot magkatarren men icke.
Det verkar inte hjälpa alls så jag får ringa doktorn imorrn och höra om han har något bättre att erbjuda.
Jag åt en bit lasagne tidigare iaf, men nu känner jag att jag skulle behöva äta igen, men vad?



Det var aldrig menat att bli så här, men det är ju jag som är inblandad så varför inte?
Jag brukar ju vara bra på att hamna i krångliga situationer.
Du ska iaf veta att hur det än blir nu så är du en av mina bästa vänner...
Jag kommer alltid att finnas här för dej även om det kommer att vara riktigt jobbigt.
Glöm alldrig att du är bästasten!
(L)


Kim är hemma, och på språng, han diskar och ska snart städa.
Efter det vill han bara sova eller något, jag som vill hitta på något nu så att jag får tänka på mågot annat så att min magont kanske avtar lite, det är ju ändå så fint väder, men men.
Han är ju hemma iaf så jag ska väl vara glad för det istället för att klaga?
Jag älskar dej Kim, så otroligt mycket!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0