Inte igen!

När jag vaknade imorse hade jag för det första sovit över 1 timme plus att jag hade feber, IGEN! Det var bara att pallra sej upp och springa upp till bussen, jag han precis... Framme på jobbet och jag hatar tebletter, men jag offrade mej för att jag skulle orka dagen ändå, jag tog 3 stycken men det hjälpte inte mycket alls. Jag stannade kvar iaf, men tog 12 bussen hem. När jag kom hem åt jag lite och sen badade jag med jätte varmt och skönt vatten, nu sitter jag här och tycker synd om mej själv tror jag. Nej, men jag vill inte vara sjuk! Jag hoppas att jag är piggare imorgon så att jag kan jobba då. Jag funderar på att ringa doktorn IGEN, (jag har pratat med doktorn flera gånger dom senaste månaderna om den här förkylningen som vägrar släppa) nu vill jag veta vad faen det är för fel på mej! Tänk om man åtminstone kunde bli sådär riktigt jaevla sjuk i typ 1-2 veckor istället för att gå runt med en och samma förkylning i flera månader med feber lite då och då.

Deklarationen kom idag... Inte min tur direkt! Jag hade inte väntat mej att det skulle vara så mycket bättre än det var heller, jag kan ju iaf säga att jag har en hel del restskatt att betala in. TYPISKT!

Idag har jag iaf KANSKE fått ett till sommarjobb, helt utan ansträngning! :) Om jag får det här så tar jag nog hellre det än det andra. ;D Men än så länge kan jag inte säga vad det är, mer än att det har med "resturangeri" att göra. Haha. :)


Nej nu ska jag lägga mej på soffan och sova ett tag tror jag.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0