Jag är olydig!

Jag kom ju på att det finns en skit god drink som jag vill ha ikväll, och Nize vart på den idén hon också, så jag blir nog inte helt nykter ikväll ändå... Jag borde verkligen INTE men jag kan inte låta bli! ;D Jo klart jag kan, men nu är jag så otroligt taggad, så jag skulle ju bli förvånad över mej själv om jag lät bli. Men jag moste upplysa om att jag INTE ska bli full, bara ta något glas och se nöjd ut. :D
Kim sover fortfarande och Fredde kom precis hit, han frågade om jag skulle ut någonstans!? Undrar varför han trodde det, jag har ju alldeles för kalla kläder på mej för att gå ut nu!?

Jaja, jag ska väl försöka få någon ordning här hemma innan Kim vaknar plus att Trouble vill ut nu också. :)
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0