Jag håller vad jag lovat.

Jag lovade ju att vara duktigare på att upplysa er om hur mina dagar ser ut nu när jag har tillgång till en dator som fungerar. :D Iaf så kom jag precis hem från Malin... Jag följde med hem till henne efter jobbet och skrev ett personligt brev eftersom att jag ska på jobb intervju imorgon! :S Jag har vart på så otroligt dåligt humör idag, min dag vart inte alls som jag tänkt mej... Det första jag fick reda på imorse var att det var nästa vecka jag var ledig 3 dagar, så det jag hade planerat den här veckan går ju kanske inte lika bra att genomföra, men men. Sen har jag haft så jaevla ont i ryggen, huvudet och det har känts som om jag skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst.
Men hur som helst så är jag gladare nu men otroligt hungrig... Jag kanske ska börja kika om det finns något att laga i ordning.

Ikväll är det en massa avsnitt av one three hill säsong 4 som gäller iaf. Det är ju så bra!
Jaja, nu orkar jag inte skriva mer, jag ska bara göra en efterlysning på Jimmy, som borde ringa mej så fort han ser det här! ;D Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0